

Betfan rusza z nową kampanią marketingową, w której ponownie zobaczymy Mariusza Pudzianowskiego. Tym razem jednak „Pudzian” nie występuje sam. Towarzyszy mu zadziorny i uroczy nowy kompan.
Wśród bukmacherów w Polsce marka Betfan ponownie wyróżnia się nie tylko ofertą, ale też kreatywnym podejściem do komunikacji. Legalny polski operator znany z dystansu i humoru startuje z nową kampanią brandową pod hasłem „Daj się zaprosić!”.

W roli głównej ponownie występuje Mariusz Pudzianowski, jednak tym razem towarzyszy mu nietypowy kompan – guziec. Zadziorny, ale uroczy bohater idealnie oddaje charakter marki: buntowniczy, pełen humoru i dystansu.
Nowy spot marketingowy Betfan z „Pudzianem” oraz guźcem można obejrzeć TUTAJ.
Betfan po raz kolejny idzie własną drogą. Zamiast patosu, jest zabawa. Zamiast sztucznego napięcia, autentyczne emocje. Bo dla Betfan zakłady to emocje i adrenalina, ale przede wszystkim dystans do otaczającego świata.
– W kampanii „Daj się zaprosić!” chcieliśmy połączyć energię i siłę Pudziana z czymś nieoczywistym, trochę absurdalnym, ale oddającym charakter marki. Tak narodził się guziec, który kontrastuje z Mariuszem i pokazuje, że w Betfan znajdzie się miejsce dla każdego. To kampania o wspólnej zabawie i dystansie do siebie – mówi Krystian Trapszo, dyrektor marketingu Betfan.
Hasło „Daj się zaprosić!” można czytać na wiele sposobów. To zaproszenie do świata Betfan pełnego emocji, rywalizacji i zabawy. Ale też mrugnięcie okiem do graczy: najlepsze historie zaczynają się od prostego „chodź, spróbuj ze mną”. Bo w Betfan nie chodzi tylko o zakłady. Chodzi o emocje, które łączą ludzi.
O marce Betfan
Betfan to polski legalny bukmacher, działający online i stacjonarnie. Marka wyróżnia się innowacyjnym podejściem do rozrywki. Obok klasycznych zakładów sportowych oferuje również zakłady na rozrywkę, show-biznes czy politykę. W świecie Betfan najważniejsze jest jedno, dobrze się bawić.