Bukmacher LV BET podpisał umowę sponsoringową z Motorem Lublin do końca sezonu 2026/27. Na jej mocy logo legalnego operatora pojawi się na nośnikach reklamowych umiejscowionych na Motor Lublin Arenie, w klubowych przestrzeniach online, a także na rękawkach koszulek meczowych.
Firma LV BET nawiązała sponsoring bukmacherski z Motorem Lublin. Współpraca rozpocznie się wraz ze startem nadchodzącego sezonu PKO Ekstraklasy, a umowa została podpisana na dwa lata, czyli do końca sezonu 2026/27.
Zgodnie z zapisami kontraktu, logo LV BET pojawi się na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu, a także na strojach meczowych pierwszej drużyny – konkretnie na rękawkach koszulek. Obecne będzie również na nośnikach reklamowych klubu na stadionie Arena Lublin, gdzie Motor rozgrywa swoje domowe spotkania. Umowa przewiduje również wspólne aktywności dla kibiców w mediach społecznościowych.
— Awans Motoru do Ekstraklasy oraz pierwszy po awansie sezon w elicie pokazał, jak mądrze budowany jest to klub. Dzięki pracy u podstaw, spokojowi w zarządzaniu i stabilizacji udało się stworzyć projekt, który w najbliższych latach może sprawić wiele pozytywnego zamieszania w ligowej czołówce, a my jako sponsor bardzo chcemy w tym pomóc. Motor jest klubem ze świeżym i czasem wręcz nowatorskim spojrzeniem na wiele spraw, zarówno pod kątem sportowym, jak i organizacyjnym. Jednocześnie dla LV BET to niepowtarzalna okazja, by otworzyć się na nowy dla naszej marki rejon na piłkarskiej mapie Polski. Po Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Gliwicach, Łodzi czy Płocku przyszedł czas na Lublin i nie ukrywam, że jesteśmy podekscytowani wspólną przyszłością z Motorem – powiedział Marcin Doszczeczko, CEO LV BET.